maanantai 9. toukokuuta 2022

Ulla-Maija Sutinen väittelee tohtoriksi

Kuva: Pekka Kinnunen
Tutkimusryhmämme jäsenen KTM Ulla-Maija Sutisen väitöskirja Socio-Cultural Approach to Social Marketing: Fostering food waste reduction esittelee sosiokulttuurisen näkökulman sosiaaliseen markkinointiin. Aihetta tarkastellaan ruokahävikin vähentämisen kontekstissa.

Väitöskirja tarkastetaan julkisesti väitöstilaisuudessa Tampereen yliopiston johtamisen ja talouden tiedekunnassa perjantaina 13.5.2022 klo 12 alkaen Paavo Koli -salissa (Pinni A, Kanslerinrinne 1). Vastaväittäjänä toimii tohtori Fiona Spotswood Bristolin yliopistosta. Kustoksena toimii tenure track -professori Elina Närvänen.

Väitöstilaisuutta voi seurata myös etäyhteydellä (linkki) klo 12 alkaen.

Linkki väitöskirjaan yliopiston sivuilla

Lue lisää väitöstiedotteesta (linkki): Ulla-Maija Sutinen: Markkinoinnin tulee lunastaa potentiaalinsa kestävän kuluttamisen edistämisessä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti